Înscrie-te la primul Training de Personal Branding Online

Învață să fii lider de opinie pe Facebook!

Înscrie-te la primul Training de Personal Branding susținut în România de Horea Mihai Bădău, lect. univ. dr. la Universitatea din București și Profesor-cercetător la Universitatea din Nisa, Franța.

Trimite un mail pentru a rezerva un loc la academy@obiectivonline.ro

Optează pentru Seria 1 sau Seria 2

Ce vei afla:

Cum să transformi conturile tale de Facebook si de Instagram in locurile tau de munca, care sa-ti aduca venituri extrem de consistente, notorietate, sa te transforme intr-un lider de opinie in spatiul public, cu toate avantajele care decurg de aici.

In loc sa te trezesti in fiecare luni dimineata ca sa mergi la birou, te vei trezi in fiecare dimineata ca sa stai pe Facebook & Instagram. Si sa lucrezi pentru tine, pentru brandul tau personal, pentru dezvoltarea ta pe toate planurile (informational-relational), care se va reflecta direct in valoarea conturilor tale din retelele sociale si in venituri pe masura.

Iar la serviciu vei merge oriunde (unde exista wi fi), la orice ora (tu decizi cand postezi) si nu vei mai avea sef.

Ce trebuie sa faci ? Cam ceea ce ai facut si pana acum: sa stai pe Facebook exact asa cum ai stat si pana acum, dar sa incepi sa fii atent la ce postezi, sa folosesti tehnici de productie a continutului si de relationare pe care le vei afla in cadrul acestui curs, sa inveti sa faci marketing afiliat (sa recomanzi produse), ceea ce va fi sursa ta principala de venit. Si, intrucat influenta si veniturile tale vor creste daca vei fi prezent pe mai multe platforme, vei invata cum sa comunici eficient, de asemenea, pe Instagram si Snapchat, cele mai importante retele sociale ale momentului.

Mai exact vei invata:

+ cum sa scrii – vei invata tehnici eficiente de scriitura in Social Media pentru a transforma postarile tale in arme comunicationale eficiente (cuvintele care fac buzz, cele 50 de cuvinte de care ai nevoie ca sa comunici in Social Media etc)

+ ce tipuri de postari sa folosesti: cum sa construiesti un storytelling, cum sa ambalezi mesajele pe baza celor mai populare emotii din retelele sociale (amuzamentul, teama etc)

+ cum sa comunici eficient vizual. Intrucat vom abandona alfabetul scris si vom comunica prin imagini (Teorie originala a lect. univ. dr. Horea Mihai Badau publicata la Editura l’Harmattan), vei invata cele mai bune tehnici de comunicare prin imagini: fototextul, videotextul, live-ul, selfie-ul, videoselfie-ul etc. Vei invata alfabetul imaginilor specific fiecarei retele: pe Instagram, Facebook, Snapchat utilizatorii au dezvoltat tipuri proprii de alfabet codate si decodate numai de catre membrii retelei (de exemplu, ce inseamna fotografia cu picioare pe plaja, in diverse locuri etc, ce inseamna fotografia cu aripile avionului in amurg?)

+tehnici eficiente de interactiune. Intrucat suntem in Web 2.0, care este Web-ul Social, relatia este mai importanta decat informatia. Este mai importanta relatia pe care o avem cu cititorii nostri decat valoarea continutului postat in retea. Informatia este un pretext pentru stabilirea relatiilor sociale. Ca urmare, vei invata tehnici eficiente de interactiune in retelele sociale: cum sa primesti share-uri, like-uri, comentarii, cum sa gandesti si sa pui in practica ritualuri, cum sa fii un bun prieten pe Facebook, cum sa fii likeable etc.

+vei invata cum sa faci marketing afiliat pe conturile tale din retelele sociale prin intermediul site-urilor www.2parale.rowww.profitshare.ro si altele. In principiu, daca ai 500 de prieteni in cont ar trebui sa castigi 500 de euro, daca ai 1.000 de prieteni, 1.000 de euro etc. Marketingul afiliat inlocuieste publicitatea si este folosit intensiv de companii ca elefant.ro, emag.ro, flanco.ro, toate companiile de cosmetice, imbracaminte etc

Ce veti obtine prin participarea la acest curs?

Veti avea conturi puternice pe Facebook, Instagram si Snapchat care va vor permite sa obtineti venituri inca din ultima ora de curs.

Veti stapani tehnici de creare a continutului, care vor transforma conturile voastre din retelele sociale (Facebook, Instagram, Snapchat) in platforme urmarite si citite zilnic de zeci de mii de persoane.

Tehnicile de interactiune invatate la curs vor spori angajamentul cititorilor pe conturile dvs (numarul de like-uri, share-uri, comentarii), veti transforma prietenii in ambasadori de brand (ambasadorii postarilor dvs)

Veti dobandi tehnicile de relationare necesare pentru construirea statutului de influentator in Social Media.

Veti parcurge o parte din drumul spre statutul de lideri de opinie in spatiul public si veti face parte dintr-o comunitate a viitorilor influentatori – fostii vostri colegi de curs. A doua parte a drumului il veti parcurge cu ajutorul formatorului in cadrul unui training gratuit care va continua online intr-un grup de Facebook creat special in acest scop.

Toate tehnicile invatate la curs sunt originale si apartin Trainerului, Lect. univ. dr. Horea Mihai Badau.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Enseignant-chercheur la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Jurnalist timp de 14 ani la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media

STRUCTURA CURS

Elemente esentiale Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0

Cum afli cine esti? Cine sunt prietenii/cititorii tai din retelele sociale? Află cum să te radiografiezi identitar pe tine și pe prietenii tăi: Metoda Cetatilor de Comunicare

Despre ce scrii pe Facebook? Domenii si subiecte de interes pentru utilizatorii Facebook. Cum le circumscrii brandului tau

Cum scrii pe Facebook? Cum ambalezi informatia? Tehnici eficiente de scriitura pe Facebook. Cum le folosesti pentru constructia brandului tau

Tehnici eficiente de comunicare vizuala pe Facebook, Instagram, Snapchat. Cum sa le adaptezi brandului personal

Relatia este mai importanta decat Informatia: cum sa interactionezi si sa creezi relatii eficiente de comunicare pe Facebook, Instagram, Snapchat pentru a-ti construi un brand likeable

Marketing afiliat. Cum sa castigi venituri consistente din conturile tale din retelele sociale

Ce inseamna leadership in Social Media. Cum sa devii lider de opinie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *