Mall-urile trebuie închise în weekend

Mall-urile trebuie închise în weekend

Mall-urile sunt acum noile școli. Mall-urile sunt pline în weekend de elevi care zburdă, cu mască, fără mască, în grupuri, Mall-urile au devenit principalele rezervoare de explozie a virusului.

Dacă se iau acum măsuri mai ușoare, se evită mai târziu măsurile grele.

Cu cât se evită orice fel de măsuri, cu atât va exploda mai dramatic tulpina.

Și atunci va fi nevoie să se apese zdravăn pe frână, ca să se oprească. Și se va închide tot.

Deci acum ar trebui închise Mall-urile în weekend.

Dacă nu se va întâmpla asta, vom depăși 10.000 curând. Apoi 20.000. Pentru că acest val, cu aceste noi tulpini, că sunt trei, va fi valul din toamnă la pătrat.

Se va coborî ora de închidere în timpul zilei. Se va intra în lockdown de weekend. Apoi în lockdown total.

Vrem asta?

Nu

Atunci închideți Mall-urile în weekend! E chiar atât de important să mergi la shopping în weekend în plin debut al valului trei?

Dacă e important, înseamnă că mansarda e goală.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca