Cum să dai jos un președinte

Cum să dai jos un președinte

Trump a fost un președinte bunicel până la coronavirus.

Cum a fost dat jos? Cu arme nucleare? Cu atac terestru? Cu atac terorist?

Cu un virus.

Trump a luat-o razna de când a apărut coronavirusul. Coronavirusul ascunde o armă puternică: activează sau provoacă tulburări psihice. Pe fondul fricii continue, de multe ori iraționale, pe care o stârnește.

Trump a luat-o razna.

De ce am scris acest articol? Pentru că acest pericol îi pândește pe toți conducătorii, nu numai pe Trump. Oamenii de rând își permit să o ia razna și asta are consecințe mici. Când o iau razna conducătorii, planeta se zguduie.

Câți șefi de state și de guverne au luat-o razna? Câți au Xanax în sertare? Și cât mai rezistă?

Adevăratul atac a fost la lideri. Adevăratul atac a fost la psihicul liderilor, nu în altă parte. Toate tipurile de presiuni, de la numărul de morți, la manifestații de stradă etc, au efect asupra psihicului liderilor.

Până acum s-a văzut că cei tineri și femeile au rezistat cel mai bine. Cei tineri, pentru că sunt mai puțin afectați de boală, iar femeile, pentru că femeile dintotdeauna au rezistat mai bine în fața bolii.

Remarcabil cum a rezistat Merkel.

Remarcabil cum a rezistat Macron.

Penibil cum a picat Boris Johnson.

Remarcabil sau penibil Putin? 🙂

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca