Lupta dintre facțiunile serviciilor secrete americane

În SUA a avut loc o luptă între facțiuni din serviciile secrete. Ajutate sau nu din exterior. Așa cum a fost încercarea de lovitură de stat împotriva lui Erdogan, așa cum sunt mișcările de stradă din Belarus…

Mișcările de stradă experimentate, printre altele, în laboratorul românesc prin #rezist și prin cel franțuzesc, #giletsjaunes, au devenit o armă care le-a înlocuit pe cele tradiționale și este folosită și de facțiunile din serviciile secrete care vor răul și de cele care vor binele. De altfel e dificil să spui cine vrea răul și cine vrea binele, pentru că dacă asculți fiecare parte, va spune că are dreptate. Să spunem că se luptă o facțiune a serviciilor secrete care vrea naționalism, conservatorism, închidere în granițe și cealaltă, reprezentată mai ales de oamenii din servicii care au afaceri pe întreg mapamondul, care vrea deschidere, globalism, noi piețe, mai mulți bani.

Citiți acest articol pe care l-am scris pe pe 7 iunie, ca să înțelegeți bine.

Ca să înțelegi ce se întâmplă în SUA, trebuie să te uiți în România. România este o copie mai mică a Statelor Unite, a fost construită exact după chipul american. Și în România avem televiziuni de știri ale Stângii și ale Dreptei, ca în Statele Unite (ei au două, noi avem 4, două de o parte, două de alta) și în România există facțiuni ale serviciilor secrete care se luptă pentru putere și în România și în SUA s-a vorbit de Statul Paralel…

Problema este că arma aceasta, a manifestaților de stradă folosită în România, Ucraina, Turcia, Belarus, Hong Kong, Franța, Statele Unite, deși nu folosește niciun glonț, (în Capitoliu s-a intrat fără ca nimeni să tragă un foc de armă), se dovedește mai periculoasă decât cele nucleare. Nu acum, pentru că acum sunt doar primele sale manifestări. Mai târziu. Gloanțele, adică oamenii care ies în stradă, nu se retrag, nu devin veterani și nu ies la pensie, ci se profesionalizează, iar consecința unei mase permanente nemulțumite și revoluționare în societate, care a înțeles că își poate răsturna liderii altfel decât prin vot sau poate citi mailurile șefei Congresului american, cum s-a întâmplat, va duce, pe termen lung, la o distrugere a civilizației pe care o cunoaștem, cea democratică, așa cum armele nucleare, dacă ar fi fost folosite, ar fi dus la ștergerea civilizației de pe partea pământului. Ne-am fi întors în peșteri.

Asta se va întâmpla și acum, pentru că s-a uzat prea mult de această armă, socotită albă și fără gloanțe.

Acel individ, cu coarne, Qanon, este simbolul erei spre care ne îndreptăm.

Mai vreți un simbol? 600 de dascăli din România au făcut cursuri de numerologie ca să comunice mai bine cu elevii.

Scriitura am abandonat-o și comunicăm prin imagini, adică prin desene pe pereții peșterii.

Ce mistreț mâncăm la cină, că dinozaurii încep să se vadă?

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca