Rusia o vrea pe Maia Dodon

Rusia o vrea pe Maia Dodon

Rusia, nu Putin.

Analiștii români sunt ca niște Dacii 1310. Zeci de ani România a produs Dacia 1310. Și nimeni nu a vrut să schimbe asta, toți au fost mulțumiți de această mașină. E bună, te duce unde trebuie, o repari cu o șurubelniță, merge și așa.

Așa sunt și analiștii români. Sunt aceiași de atâta timp, performează exact cât o Dacie 1310, dar noi suntem mulțumiți și așa.

Și ei nu pot ieși din Dacie. Ei îl văd pe Putin înșurubat pe vecie la Kremlin. Așa cum Dacia 1310 era înșurubată pe vecie la Mioveni, din 1972, până în 1992 sau când a apărut Solenza care nu a apărut din România, oricum. Dacă trebuia să apară din România, mergeam în Dacia 1310 și acum, în 2020.

România nu progresează dintr-un singur motiv. Dacia 1310 este peste tot. La spitalul din Piatra Neamț, la consilieri, la analiști, la politicieni, la ziariști.

Închei:

ieșiți din Dacia 1310

V-am spus că SUA nu înseamnă Trump din 6 iunie. V-am spus că Rusia nu înseamnă Putin din 19 august.

Haideți.

Ieșim din Dacie?

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca