Câteva întrebări

Câteva întrebări

Dacă îmbolnăvirile continuă să crească în ritm alarmant și se doboară record după record, nu cumva asta înseamnă că măsurile restrictive luate până acum nu au fost bune?

Nu înseamnă că s-au închis restaurantele, teatrele etc, pe degeaba?

Nu înseamnă că obligativitatea măștii în toate spațiile deschise, inclusiv pe bulevarde unde oamenii circulă la distanță în aer liber a făcut să crească numărul infectărilor, pentru că a sporit numărul gesturilor care duc virusul în gură și nas, așa cum scriam aici, pe 2 august?

Nu înseamnă că ceea ce se face este greșit?

Eu mă întreb așa. Dacă ești într-o mașină, pe locul din dreapta și șoferul bagă mașina într-un gard, apoi spune scuze, acum o să mergem pe drum, apoi iar o bagă într-un gard, apoi iar scuze, apoi iar într-un gard, tu, ca pasager, ce faci?

Dacă nu schimbi șoferul să nu te miri că te va arunca, cu tot cu mașină, în prăpastie.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca