Peste 25.000 de oameni au distribuit articolul de trezire a conștiinței de sine românești

Peste 25.000 de oameni au distribuit articolul de trezire a conștiinței de sine românești

Cu 25.445 de share-uri date de oameni din proprie inițiativă, articolul care chema la trezirea conștiinței de sine românești, la conștientizarea și aprecierea propriilor noastre valori și la ieșirea din complexe și stereotipuri, s-a clasat pe locul întâi în topul celor mai viralizate articole de pe Facebook, din perioada 28 septembrie – 4 octombrie 2020. 

Nu este prima dată când articolele de pe blogul meu intră în top 10,cele mai viralizate articole de pe Facebook. Acest lucru s-a întâmplat și în luna iunie, când un articol a intrat pe locul 4 în topul viralelor, cu 26.275 share-uri organice, de asemenea, în luna mai, un articol a intrat pe locul 2, în topul celor mai viralizate articole de pe Facebook, cu 40.108 share-uri, tot în luna mai, articolul Dar vouă nu vă e rușine? a intrat pe locul 7 în topul celor mai viralizate articole de pe Facebook, cu 28.335 share-uri. Tot în luna mai, un alt articol de pe horebadau.ro a ajuns pe prima poziție în topul celor mai viralizate articole pe Facebook, cu 66.368 share-uri. În luna aprilie, articolul Cei doi viruși, a intrat pe poziția 10 în topul celor mai viralizate articole de pe Facebook, cu 22.578 de share-uri, iar în luna martie, articolul Gata cu spaima a fost distribuit de 51.122 persoane.  În luna februarie, articolul De ce sunt atât de machiate femeile românce a intrat pe locul 9 în topul celor mai viralizate articole pe Facebook, cu 30.497 share-uri, iar în luna ianuarie articolul în care arătam că virusul nu este atât de ucigaș cum se spune, adică nu omoară pe toată lumea, a intrat pe locul întâi în topul celor mai viralizate articole pe Facebook, cu 75.853 share-uri.

Vă bucur că articolele mele sunt distribuite pe Facebook, că generează un impact atât de mare, ceea ce înseamnă că sunt utile. Voi continua să scriu, deși am impresia și sper să fie doar o impresie, că libertatea de exprimare în România este din ce în ce mai limitată.

Vă mulțumesc tuturor celor care mă citiți, rămân al dumneavoastră și în folosul dumneavoastră, Horea.

 

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca