Cea mai onestă mișcare: interlopii participă la alegerile locale

Cea mai onestă mișcare: interlopii participă la alegerile locale

De ce să se mai ascundă în spatele unor oameni care atunci când sunt filmați și fotografiați pozează în costume și atitudini decente (iar atunci când nu sunt fotografiați și pozați duc o viață de interlopi sadea)? De ce să nu triumfe adevărul în România, iar interlopii să spună cu adevărat cine sunt și să asume asta?

Ar fi prima mișcare onestă: înființarea Partidului Interlopilor. Atunci s-a separa clar apele în România și între politicieni și între votanți. Politicienii-interlopi nu s-ar mai ascunde prin partide care se vor oneste, dacă există, iar cetățenii ar ști clar pe cine votează.

Și presa ar putea urma acest parcurs, că e partizană politic: să se împartă în presă interlopă, cu jurnaliști care încalcă legile, cum este Andreea Esca și presa fraierilor, cu jurnaliștii care sunt fraieri, onești și săraci. Există? Că dacă ieși din București, 50% dintre vile sunt ale jurnaliștilor și 50% ale politicienilor. Sunt gard în gard și ușă în ușă. Lătrat de pudel lângă lătrat de pudel.

Cătălin Tolontan promovează un articol foarte interesant, cu tema: Lucruri nespuse despre interlopi. Clanul Sportivilor mai are puțin și participă, sub nume propriu, la alegerile locale! Vă invit să-l citiți aici

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca