Cum își bate joc Emag.ro de clienți

Cum își bate joc Emag.ro de clienți

Eu sunt dependent, prin natura profesiei mele, de laptop. Am pierdut încărcătorul. Am comandat unul de la Emag.ro. A venit stricat. Stricat-stricat-stricat. L-am returnat. Domnișoara de la Relații Clienți, foarte amabilă, mi-a spus că voi primi altul până ieri, miercuri. I-am explicat că eu ar trebui sa plec în concediu de luni, dar nu este nicio problemă, voi anula două zile de concediu, ca să aștept încărcătorul (eu iau laptopul în concediu cu mine să lucrez, am de terminat o cercetare foarte importantă pentru o revistă științifică din Franța până la 1 septembrie). Deci ok, anulez două zile de concediu și aștept până miercuri (ieri). Miercuri, ieri, nimic. Sun la Relații Clienți, la emag.ro, spun ce mi s-a spus, explic că eu mi-am anulat zile de concediu pe promisiunea lor. Mi se răspune: veți primi comanda mâine, joi. Zic, este sigur joi, că eu concediu etc? Mi se răspunde: sigur primiți comanda joi, convorbirea a fost înregistrată, aveți dovada. Perfect, mai aștept o zi. Azi, joi, nu vine nimic. Sun din nou la Relații Clienți la emag.ro. Mi se răspunde: comanda dumneavoastră vine vineri, adică mâine. Un amărât de încărcător de laptop. Care m-a blocat mai mult de două săptămâni. Spun: comanda trebuia să vină ieri, apoi azi, azi spuneți că mâine. Vreau returnarea banilor. Sigur, mi se răspunde, în 72 de ore. 72 de ore…

Mai bine mergeam și cumpăram, fizic, încărcătorul de la un magazin. Îl aveam acum două săptămâni. Era stricat, mergeam și mi-l returna pe loc. Așa, am stat la bătaia de joc a emag.ro. Un lucru nu înțeleg: de ce mi s-a spus mereu: mâine, mâine, mâine? De ce minciuna asta cu mâine? Ca să pierdeți un client, dragă emag.ro.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca