Măsuri urgente pe perioada pandemiei cu 4 cifre

Măsuri urgente pe perioada pandemiei cu 4 cifre

 

  1. Legalizarea marijuanei. Dacă nu, a morfinei
  2. Obligarea agenților economici de a oferi fiecărui client, pe lângă serviciile din obiectul de activitate, 15 minute de conversație liniștitoare
  3. Dotarea semafoarelor cu brațe mecanice sau cauciucate, în funcție de specificul orașului, pentru a oferi îmbrățișări gratuite pietonilor
  4. Obligarea șoferilor de a-și tampona mașina în bot cel puțin o dată pe lună, pentru a suplini carența gravă de pupături umane
  5. Trimiterea adolescenților iubăreți la școli de vară în Laponia pentru a învăța sărutul eschimos
  6. Activarea unui bactericid și virucid important pe fondul purtării măștii și a distanțării fizice sanitare: usturoiul. Pentru promovarea acestui aliment, pe nedrept marginalizat, se vor folosi intrumente de propagandă pe tiparul mesajelor legate de cireșe: căței de usturoi la ureche, buze senzuale pe cățel…etc. Împământenirea consumului de usturoi va rezolva și problema obligativității măștii. Nu se va mai putea fără.
  7. Interzicerea produselor care produc anxietate: cafeaua, alcoolul, știrile protv și antena 1. Se va consuma președintele Iohannis al cărui discurs, fără cafea și alcool, va produce relaxare. Cu punctul 1.
  8. Vor fi permise discuțiile numai cu prietenii care au certificat de nesperiat. Certificatul de nesperiat se eliberează de către celmaisperiat, Raed Arafat. Cei care nu posedă certificat de nesperiat să tacă.
  9. La mare se va merge numai dacă îți cresc aripi. Dacă îți cresc aripi, va fi permis zborul numai la altitudini de peste 10.000 de metri, pentru a nu infecta păsările
  10. Masca este ca prezervativul. Deci amintește-ți să folosești prezervativul
  11. Umorul ne va salva. Nu ne-a salvat încă, pentru că nu-l prea folosim. Ar trebui să-l folosim mai des.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca