Despre bărbații din ziua de azi

Despre bărbații din ziua de azi

Bărbații din ziua de azi sunt palide caractere. Iau pudelul în brațe când tună afară. Bărfesc mai mult decât femeile. Au atacuri de panică. Deci cumva, uite, vine mistrețul, eu am un atac de panică, vrei să ții un pic sulița? Să o susții, să nu cadă.

Bărbații din ziua de azi fac mușchi inutili. Fac mușchi ca să arate bine, dar nu-i folosesc la nimic. Dacă te atacă o gașcă de dubioși pe stradă, ei vor folosi mușchii pectorali ca să țipe. Cu cât mai ascuțit, cu atât mai periculos.

Bărbații de azi sunt pasageri între două trenuri: coboară din Mama-Train și urcă în trenul iubitei. Dorm mereu cuibăriți mai ales când tună.

La ce pot fi folosiți? La plimbat câini, pudeli, de preferință, la cumpărături la Mega, dar numai cu listă, la încălzit patul, că atunci când se sperie transpiră, la condus pe distanțe lungi, ca să asculți muzică liniștită, la bârfe ca între fete și la uitat la Măruță. La băut Prosecco și pernă pentru Netflix. În timp ce te uiți la Lucifer și poți doar să-ți imaginezi.

Acesta e bărbatul din 2020. Crezi că 2021 va aduce ceva mai bun după coronavirus?

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca