De ce sunt atât de multe teste

De ce sunt atât de multe teste

Pentru că se testează foarte mulți oameni care pleacă în vacanță în Grecia sau în alte părți, unde se cer teste. Este falsă ideea că a scăzut numărul de cazuri, față de aprilie, pentru că acum se fac mai multe teste. Acum se testează foarte mulți oameni sănătoși, pentru că li se cere testul pentru vacanță. În aprilie se testau simptomaticii și persoanele cu care veniseră în contact.

Simptomaticii de acum, din păcate nu se testează, pentru că le e frică că ajung în spital. Se duc la farmacie, cer Paracetamol, Bixtonim și Strepsils și se tratează acasă. Și  nici nu stau în casă. Umblă și răspândesc virusul.

Cam așa stăm noi cu conștiința și responsabilitatea. România e țara unde se scrumează pe geam, din mașină, se aruncă mucuri de țigări pe jos și se cumpără 4X4 care poluează

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca