COVID 19: cum se face comunicarea situației la noi, cum se face același lucru în Belgia

COVID 19: cum se face comunicarea situației la noi, cum se face același lucru în Belgia

La noi se anunță sec, ca mai sus

În Belgia se anunță așa:

Se anunță câte paturi din spital sunt ocupate și care este tendința. Se anunță câte paturi sunt ocupate în ATI și care este tendința. Se anunță tendința săptămânală a îmbolnăvirilor. Se spune câți stau acasă bolnavi și câți sunt internați în spital.

Apoi, se mai spune:

Cum arată curbele. Patru! Le fac ei, nu lasă oamenii să le facă singuri.

Se anunță situația pe țară, situația îmbolnăvirilor pe grupe de vârstă. Sincer, eu cred că oamenii ar respecta mai mult regulile dacă ar fi mai bine informați. Toate teoriile negaționiste și conspiraționiste au fost încurajate și de modul în care s-a comunicat guvernamental în ultimele luni.

Adică extrem de prost.

 

 

 

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca