Despre cei pe care îi sprijină Sputnik

Despre cei pe care îi sprijină Sputnik

De mult timp în spațiul public românesc se spune – uite cineva sprijinit de Sputnik, deci cineva care lucrează pentru ruși, pentru serviciile secrete rusești.

Acum eu vă întreb: serviciile secrete rusești și-ar devoala agenții de influență din România? Cu siguranță au. Dar i-ar devoala și demasca pe față? Dacă ar face asta, nu ar mai avea nicio influență, adică nu ar mai fi agenți 🙂

Deci da, se vede clar cum Sputnik sprijină anumite persoane din România, jurnaliști, politicieni, prin articole laudative, de susținere etc. Acele persoane sunt persoanele de influență plătite de Moscova?

Eu zic că nu. Eu zic că cei care critică Moscova sunt de fapt agenții de influență. Pentru că atunci când lucrezi pentru cineva, cea mai bună acoperire este să-ți critici stăpânii. În acest mod nimeni nu va bănui că lucrezi pentru ei. Și, pe de altă parte, public vor fi lăudați, ridicați în slăvi alții, ca să abați atenția de la agenții tăi.

ABC simplu.

De obicei hoțul strigă hoțul.

Și închei: s-ar putea întâmpla ca SRI să-și laude și să-și sprijine agenții acoperiți pe pagina de Facebook? Dacă vrea să-i scoată la pensie, da 🙂

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca