De ce va pierde PSD-ul

De ce va pierde PSD-ul

Pentru că a mizat mereu pe scăderea numărului de cazuri, pe faptul că cifrele sunt umflate, pe ideea că coronavirusul nu prea există, iar acum cifrele vor crește și îi vor da în cap, exact așa cum i-au dat în cap și lui Trump. Care, și el, a mizat pe faptul că nu există coronavirus sau că nu e atât de contagios și s-a umplut America de bolnavi. Ceea ce-l va face să piardă alegerile, printre altele. Și PSD-ul a pariat pe o carte necâștigătoare, aceea că nu prea există coronavirus, a sperat că va merge pe valul bolnavilor mintal care nu mai suportau ideea de restricții și măști, iar dacă virusul chiar dispărea…câștiga. Dar oamenii nu au mai rezistat, și-au dat măștile prea devreme, cazurile cresc și asta va lovi, politic, în PSD. Și va da multă putere PNL-ului.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca