Se vrea prelungirea epidemiei?

Se vrea prelungirea epidemiei?

Când era stare de urgență, mă vedea de la un kilometru Poliția Locală și venea să mă verifice. Într-o zi, după o ploaie puternică, am ieșit la supermarket și m-am oprit într-un petec de soare 5 minute. M-a văzut Poliția Națională de pe celălalt sens de mers, a întors, a venit și mi-a cerut actele și declarația. Au zis că au venit pentru că au văzut că stau pe loc.

Acum nimeni nu mai veghează la respectarea regulilor. Nu am văzut niciun polițist în RATB să-i dea jos pe cei fără mască (și sunt mulți). Nu am văzut niciun polițist să intre într-o farmacie să vadă câți intră și cer medicamente pentru tuse și febră fără mască. De ce?

Ok, oamenii sunt de vină că nu respectă regulile, dar nici autorităților nu le mai pasă. Dacă oamenii greșesc pentru că sunt needucați, autoritățile de ce greșesc. Sunt needucate?

Nu prea cred. Deci încep să cred că acest stadiu la unui număr mare de cazuri, menținut o perioadă, poate până la alegeri în toamnă este de folos cuiva.

Alfel nu înțeleg de ce polițiștii și jandarmii, care au salarii majorate cu 25% au intrat în pământ. Unde sunt? Le-au majorat salariile ca să plece în concediu?

Le-au majorat salariile ca să fie supuși. Marionete într-un joc pe care nu-l înțelegem pe deplin.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca