Uzbekistan îți dă 2.760 de euro dacă te îmbolnăvești de COVID-19

Uzbekistan îți dă 2.760 de euro dacă te îmbolnăvești de COVID-19

Adică dacă te îmbolnăvești de coronavirus în Uzbekistan primești din partea statului 3.000 de dolari. Este modul prin care statul Uzbekistan încearcă să atragă turiștii, după ce a redeschis granițele pe 14 iunie.

Ca peste tot în lume, cei 34 de milioane de locuitori ai Uzbekistanului au stat în izolare și carantină timp de mai multe săptămâni, iar acum pentru a aduce turiști în țară, președintele țării a semnat un decret prin care acordă turiștilor “o plată compensatorie de 3.000 de dolari americani în cazul în care contractează o infecție cu coronavirus pe durata călătoriei în Republica Uzbekistan”.

“Guvernul este atât de încrezător în eficacitatea măsurilor de igienă puse în practică în sectorul turistic, încât Președintele este gata să parieze bani: dacă vă veți îmbolnăvi de coronavirus în Uzbekistan, noi vă vom oferi o compensație bănească”, se mai arată în comunicatul oficial citat the Huffington Post. 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca