Coca-Cola urmează exemplul Unilever și nu va mai face publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter. De ce:

Coca-Cola urmează exemplul Unilever și nu va mai face publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter. De ce:

Coca Cola anunță că nu va mai face publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter, urmând exemplul Unilever, care a anunțat că nu va mai face campanii de publicitate în 2020 pe aceste platforme din cauza prezenței discursului urii și a opiniilor mult prea polarizate politic ale utilizatorilor – notează Bloomberg.

După ce Coca Cola a urmat exemplul Unilever, care are un buget anual de publicitate de 8 miliarde de dolari, mai multe alte branduri majore se pregătesc să facă același pas și să renunțe la publicitatea pe Facebook, Instagram, Twitter în acest an.

Companiile Verizon Communications Inc. și Hershey Co. au oprit, de asemenea ad-urile pe Facebook, întrucât, spun ele, Facebook nu a făcut eforturi pentru a opri discursul urii.

Boicotul companiilor i-a produs lui Mark Zuckerberg pierderi de  7 miliarde de dolari. Până acum.

Update: Și Starbucks a anunțat că nu va mai face publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter, din aceleași motive

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *