S-au făcut lumânări cu Sfântul Didier Raoult

S-au făcut lumânări cu Sfântul Didier Raoult

Atunci când lucrurile merg prea departe: la Marsilia s-au făcut lumânări cu Regele Hristos Didier Raoult.

Un atelier de ceară din La Ciotat se va îmbogăți cu ultima sa creație, o lumânare care îl reprezintă pe medicul Didier Raoult ca pe Regele Hristos. Regele Hristos  evocă dominația lui Isus Hristos asupra întregii creații, a universului creat de Dumnezeu. Fabricanții spun că ideea le-a venit în mod natural observând notorietatea pe care a câștigat-o Didier Raoult pe durata restricțiilor.

Succesul a fost imens: deja s-au vândut 700 de lumânări la prețul de 20 de euro bucata, așa cum anunță televiziunea franceză de știri  BFM TV. Patroana spune că abia pot să răspundă comenzilor, se lucrează 7 zile din 7…

Profesorul Raoul a primit și el o lumânare, ceea ce nu a făcut decât să-i flateze ego-ul, pe care deja nu-l mai disimulează, notează Le Point. Lumânarea Raoult nu e singura dovadă de admirație a marseiezilor pentru starul lor: s-au făcut tatuaje, tricouri, cântece, pagini de Facebook și chiar un mic loc pentru el în tradiționala scenă a nașterii lui Isus în iesle, din 2020…

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca