460 de cazuri azi! Ce înseamnă asta

460 de cazuri azi! Ce înseamnă asta

Curba epidemiologică a explodat pur și simplu azi, cu 460 de cazuri. Ne îndreptăm spre vârful de 523 de îmbolnăviri pe zi, din luna aprilie. Ce înseamnă asta:

  1. că s-ar putea ajunge la astfel de măsuri
  2. că trebuie neapărat să evitați zonele aglomerate și să înțelegeți că până la finalul curbei epidemiologice nu este bine să vă reluați viața și obiceiurile de dinainte în totalitate! Evitați să mergeți la mare în weekend în locuri aglomerate, s-ar putea întâmpla să ajungeți într-un loc unde este coronavirus, fără să știți, pentru că nu se anunță, iar respectivele localuri nu se închid.
  3. purtați măști și respectați distanțarea socială. Ar fi păcat să vă îmbolnăviți exact acum, în mijlocul verii și să stați în spital 50 de zile, că atât durează până scapi de virus
  4. ocoliți oamenii care au luat-o razna și spun că virusul nu există. Ei sunt mai periculoși decât virusul. Propria lor inconștiență îi va duce în spital, dar nu-i lăsați să vă ducă și pe voi împreună cu ei.

 

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca