Liviu Vieru atacă jurnaliștii și bloggerii care scriu ceea ce nu-i convine, varsă valuri de hate, intimidări și amenințări, așa crede el că se face marketing online, prin intimidare și agresivitate.
Liviu Vieru, în loc să rezolve o situație de criză, o adâncește, prin mesaje trimise la 1 noaptea jurnaliștilor, prin comportament specific mai degrabă unor golani sau unor interlopi, nu unor oameni de marketing. Dacă îl angajezi pe Liviu Vieru, este ca și cum ai pune o bombă online legată de afacerile tale. El aruncă în aer situația de criză, nu o rezolvă. Nu știe să scrie un comunicat de presă, dă în cap clientului în loc să-l ajute, mai are puțin și-i ia la bătaie pe cei care nu sunt de acord cu el, ceea ce este orice, numai marketing online, nu.
Nu știe că News.ro e agenție de presă…
Pentru că el construiește imagine, dacă lucrezi cu Liviu Vieru, pari la fel de prost pregatit ca el. Pe principiul, spune-mi cine te reprezintă, cine îți construiește imaginea online, ca să-și spun cine ești.
El este haterul Liviu Vieru: feriți-vă de el și de hate-ul lui neprofesionist. Făcut cu predilecție noaptea.
