Cum face Liviu Vieru marketing online

Liviu Vieru atacă jurnaliștii și bloggerii care scriu ceea ce nu-i convine, varsă valuri de hate, intimidări și amenințări, așa crede el că se face marketing online, prin intimidare și agresivitate.

Liviu Vieru, în loc să rezolve o situație de criză, o adâncește, prin mesaje trimise la 1 noaptea jurnaliștilor, prin comportament specific mai degrabă unor golani sau unor interlopi, nu unor oameni de marketing. Dacă îl angajezi pe Liviu Vieru, este ca și cum ai pune o bombă online legată de afacerile tale. El aruncă în aer situația de criză, nu o rezolvă. Nu știe să scrie un comunicat de presă, dă în cap clientului în loc să-l ajute, mai are puțin și-i ia la bătaie pe cei care nu sunt de acord cu el, ceea ce este orice, numai marketing online, nu.

Nu știe că News.ro e agenție de presă…

Pentru că el construiește imagine, dacă lucrezi cu Liviu Vieru, pari la fel de prost pregatit ca el. Pe principiul, spune-mi cine te reprezintă, cine îți construiește imaginea online, ca să-și spun cine ești.

El este haterul Liviu Vieru: feriți-vă de el și de hate-ul lui neprofesionist. Făcut cu predilecție noaptea.

Liviu Vieru
Liviu Vieru

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *