Banca Mondială: vine cea mai grea criză de după cel de-al Doilea Război Mondial

Banca Mondială: vine cea mai grea criză de după cel de-al Doilea Război Mondial

Banca Mondială anunță că criza economică post-pandemie va fi cea mai grea de după al Doilea Război Mondial. Omenirea a trecut prin 14 recesiuni globale, din 1870: în 1876, 1885, 1893, 1908, 1914, 1917-21, 1930-32, 1938, 1945-46, 1975, 1982, 1991, 2009 și, urmează, 2020. Recesiunea COVID – 19 va fi cea mai gravă dupa 1945-1946 și de două ori mai profundă, decât cea din 2007-2009. Va fi de două ori mai gravă decât criza economică care ne-a tăiat salariile cu 25%. Detalii aici

Așa cum am scris aici, încă din 29 aprilie, vin sărăcie și foamete

Dar nu-i nimic, mergeți la mare, cheltuiți-vă toți banii, dar păstrați rezervele de făină, ulei și conserve. Veți avea nevoie de ele în decembrie.

 

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca