Soarele nu este pentru săraci

Soarele nu este pentru săraci

Ministrul Economiei a anunțat: “la plajă se va sta doar pe șezlong, între șezlonguri trebuie păstrată o distanță de cel puțin doi metri. Deci poți să faci plajă numai dacă plătești șezlong. În Franța chiar și în stațiunile de lux, s-au delimitat frumos locurile unde să-ți pui cearșaf, prosop sau ce vrei, în condiții de distanțare fizică etc. La noi, plătești șezlong, ca să stai la distanță. Plătești, vezi soarele. Nu plătești, nu-l vezi, că doar cei cu bani au dreptul să vadă soarele.

Deci sub pretextul distanțării fizice, se umflă buzunarele celor care au umplut plajele cu șezlonguri. Cel mai simplu este să abuzezi oamenii atunci când le e frică. Iar oamenii se lasă abuzați. Nu a protestat nimeni. Plătești de frică. Plătești ca prostul.

Update: Guvernul a revenit cu o nouă declarație. “Premierul Ludovic Orban a revenit cu precizări după valul de nemulţumire stârnit de decizia de a se putea merge la plajă doar condiţionat de folosirea unui şezlong de la operatorii de plajă”. 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca