Guvernul Orban a picat

Guvernul Orban a picat

Cum îți dai seama că a picat? Simplu, atunci când unul dintre oamenii tăi apropiați, pe care îl credeai fidel, îți face o poză în timp ce încalci o lege (privind fumatul și consumul de alcool în instituțiile publice) și o Ordonanță Militară (privind obligativitatea măștii în instituții) și apoi o publică pe Facebook, înseamnă că ai picat.

Atunci când respectiva poză e ridicată frumos de la fileu și lovită cu sete mai departe, de proprii tăi influențatori, cum este Vlad Petreanu, înseamnă că ai picat.

Când influențatorii de Stânga și de Dreapta își dau mâna, soarta ta e pecetluită. Iar când unul dintre influențatorii de Stânga are fotografia în 3 D, adică de o calitate mai bună decât o are cel de Dreapta, înseamnă că au fost două surse. Care și-au dat mâna. Pentru sfârșitul tău.

Guvernul Orban nu a picat fizic sau faptic în seara asta. Încă mai poate intra la Palatul Victoria. Dar a picat și se va vedea asta mai târziu, în perioada următoare.

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca

2 comments

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *