Care-i treaba cu termometrele

Care-i treaba cu termometrele

Este ca să țină lumea ocupată. Ții un copil singur în casă? O să se plictisească, o să înceapă să urle. Și atunci îi dai ceva cu care să se joace. Noi ne jucăm acum: uite ce au pățit aia cu termometrele, hahaha, ce proști sunt aia cu termometrele, ni se fură datele cu termometrele, suntem niște copii, care stau pe covor și se joacă între ei, ca să nu mai deranjeze adulții. Ni s-a dat o jucărie. Cum li se dau pisicilor motocei, să-i smotocească, dacă vreți altă comparație. Smotocim termometrul.

În nicio altă țară din lume nu s-a mai întâmplat asta. Nicăieri nu sunt oamenii atât de proști încât să dezbată problema termometrului. În altă țară, dacă erau împotrivă, din două una: ori boicotau magazinul, ori ieșeau în stradă. Dacă erau pro, tăceau. Noi ne uităm cum Vulpița și Viorel se iau la bătaie regizat cu gardianul și poliția și înfulecăm popcorn. Și pe urmă ne hlizim. Și a mai trecut o zi de stare de alertă în care nu mai este nevoie de amenzi ca să ne țină liniștiți. Mai suportăm o zi. După termometre, ce mai primim? Că o să ne săturăm și de subiectul ăsta…Ce jucărie ni se mai dă?

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca