Cum vor arăta viețile noastre până în 2022

Cum vor arăta viețile noastre până în 2022

Masca va deveni purtătoare de mesaj. Așa:

Exact ca un tricou. Certificatele de imunitate vor fi la mare valoare. Cuvântul cel mai dorit va fi “imunizat”. Deja există teste care arată dacă ai anticorpi sau nu. Doar 10-12% din populație are, deci ierarhiile se vor construi astfel.

Așa cum ștersul pe picioare era înainte obligatoriu la intrarea în casă, acum la intrarea în casă vor fi obligatorii dezinfectarea mâinilor și a picioarelor. Că doar nu o să trimiți musafirii la baie să se spele pe mâini când intră în case. Deja au apărut dispozitive care vor fi la fel de indispensabile ca un cuier. Deja există în multe cabinete stomatologice.

Ne vom retrage din ce în ce mai mult în relația cu dispozitivul, cu telefonul. Azi, la o plimbare în parc, am văzut că mulți oameni mergeau pe alei cu ochii în telefon. Te-ai împrietenit enorm de mult cu el, cu telefonul, în această perioadă, va fi extrem de greu să mai renunți la el. Mai multe despre societatea care ne așteaptă, citiți aici. 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca