66.368 de persoane au distribuit articolul “Nu va mai fi un al doilea val la toamnă” de pe blogul meu.

66.368 de persoane au distribuit articolul “Nu va mai fi un al doilea val la toamnă” de pe blogul meu.

În luna mai, 66.368 de persoane au distribuit articolul Nu va mai fi un al doilea val la toamnă, ceea ce l-a adus pe locul întâi în Topul celor mai viralizate articole din presa online și de pe bloguri. Articolul a avut peste 180.000 de cititori

În luna aprilie, articolul Cei doi viruși, a intrat pe locul 10, în Topul celor mai viralizate articole din presa online și de pe bloguri, cu 22.578 shareuri. Articolul a fost preluat de 15 site-uri de știri.  A avut peste 90.000 de cititori

În luna martie, articolul Gata cu spaima! a intrat pe locul 7, în Topul celor mai viralizate articole din presa online și de pe bloguri, cu 51.122 shareuri și a fost preluat de 11 site-uri și agenții de știri.  A avut peste 400.000 de cititori și mi-a adus invitația de a vorbi despre subiect la emisiunea lui Răzvan Dumitrescu, de la Antena 3.

În luna februarie, articolul De ce sunt atât de machiate femeile românce, a intrat pe locul 9, în Topul celor mai viralizate articole din presa online și de pe bloguri, cu 30.497 shareuri și am fost invitat să particip la emisiunea Asta-i România, de la Kanal D, pentru a dezvolta subiectul. Articolul a avut peste 150.000 de cititori.

În luna ianuarie, articolul De ce nu ar trebui să ne speriem de virusul ucigaș, a intrat pe locul întâi în Topul celor mai viralizate articole din presa online și de pe bloguri, cu 75.853 share-uri. Articolul a avut peste 500.000 de cititori.

Am reînceput să scriu pe blog de la 1 ianuarie. De atunci, în fiecare lună, câte un articol de-al meu a devenit viral.

Acum doi-trei ani, când scriam pe blog, înainte să fac o pauză, articolul Despre Brigitte Macron cea urâtă și femeile românce a intrat pe primul loc în Topul celor mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri, cu 77.000 shareuri și peste 800.000 de cititori (a picat serverul de la prea mulți cititori care au intrat simultan, iar hostingul mi-a cerut imperativ să trec la un abonament de 200 de euro pe lună), iar articolul Despre cei care pupă moaște, a intrat pe locul întâi în Topul celor mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri, cu 22.630 de shareuri la acea vreme (de atunci s-au mai dat multe pentru că articolul se citește în continuare și a fost menționat și în interviul pe care l-am dat pentru doxologia.ro și pentru Trinitas) și peste 500.000 de cititori.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca