S-a terminat

S-a terminat

Nu va mai exista o curbă după Paști, nici la 7 zile, nici la 10 zile. Românii au stat în case, cuminți și disciplinați de Paști deci nu va exista o a doua curbă. Prima a fost pe 11 aprilie, cu peste 500 de îmbolnăviri și de atunci suntem pe un trend descendent, ca toate țările est-europene. Nu va mai fi a doua curbă. Dacă va mai fi a doua curbă, după Paști, mai mare decât cea din 11 aprilie, voi scrie public că am greșit și voi înceta să mai scriu pe subiect. Dar nu va fi. Asta a fost. S-a terminat. Acum se pot gândi și lua, gradual, măsurile de relaxare a restricțiilor. Iar voi, cei care mă citiți, urmăriți și urmați întocmai intrucțiunile autorităților. Acest text nu este o instigare pentru încălcarea prevederilor Ordonanțelor Militare. Fiți disciplinați și urmăriți ce v-am spus: nu va mai exista nicio curbă. Din punctul meu de vedere, restricțiile ar trebui relaxate, gradual, cât mai repde. Dar decizia aparține, bineînțeles, așa cum este firesc, autorităților.

Cititi si aici despre cum va fi societatea in care vom trai

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca