Articolul ”De ce nu ar trebui să ne speriem de virusul ucigaș” a depășit 400.000 de cititori

Articolul ”De ce nu ar trebui să ne speriem de virusul ucigaș” a depășit 400.000 de cititori

Ceea ce înseamnă că în România mai există oameni raționali, din ce în ce mai puțin manipulabili pe baza emoțiilor. Asta ridică o problemă pentru guvernanți și pentru toți cei care au de câștigat din manipularea mulțimilor: unele mulțimi nu mai sunt ușor de manipulat. Deci cei care au de câștigat de pe urma încrederii oamenilor trebuie să înceapă să le spună adevărul, să înceapă să răspundă la întrebări, citici etc. Adică nu mai pot să facă ce vor. Frica este cea mai bună perdea de fum, în spatele căreia cei care trăiesc din banii pe care îi plătim lunar la stat pot face ce vor. Succesul acestui articol ar trebui să le dea de gândit celor care trăiesc din manipulare: s-ar putea să rămână fără job.

Așa cum succesul acestui articol, care a avut peste 400.000 de cititori i-a pus pe gânduri pe cei care credeau că în România se face audiență numai cu știri negative. Dacă nu l-ați citit, vă invit să-l recitiți.

 

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca