Cum afli cine te urmărește discret pe Facebook?

Există persoane care preferă să citească postările discret, fără să se manifeste, prin manifestări înțelegând like-uri, alte tipuri de reacții sau comentarii.

Stau așa “în umbră”, nevăzute…

Cum să risipești umbra și să afli cititorii ascunși? Mai ales cei care te citesc foarte des fără să se manifeste?

Simplu.

Întreabă algoritmii Facebook. Prin folosirea unei aplicații de acest tip (sunt cu zecile):

Algoritmii vor urmări persoanele care te citesc foarte des și îți vor spune. Vor lua în calcul în principal persoanele “din umbră”, pentru că ei le văd 🙂 Vor interpreta acțiunile lor din umbră ca dovadă de interes, deci de dragoste.

Așa poți să aprinzi lumina în camera obscură. Iar rezultatele, la alegere, le poți păstra pentru tine sau publica pe Facebook.

Algoritmii devin din ce în ce mai inteligenți. Au învățat să interpreteze și fotografiile tale. De aceea, de exemplu, dacă dai clic pe o aplicație care îți spune ce vei face peste 5 ani, îți va răspunde că te vei căsători, dacă ai multe fotografii cu alte persoane, în cuplu, cu copii sau că vei ajunge un star, dacă ai multe poze în cluburi. Verifică și ai să vezi 🙂

Și nu uita de prietenul nostru algoritmul, Inteligenta Artificiala. 🙂 Abia aștept să-i punem și lui lampa în ochi peste ani de zile și să-i zicem “cu-cu”! 🙂 🙂 🙂

Sprijină autorul blogului să scrie mai mult și mai des.

Horea Mihai Bădău este Formator acreditat ANC; Lector universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București; Profesor-cercetător la Universitatea Sophia Antipolis din Nisa, Franța (titular al cursurilor de Comunicare în Rețelele Sociale la anul III Licență, Master 1 INFOCOM, Master 2 DISTIC, Master 2 EMIC, Master 2 CCOSI); Profesor-invitat la Universitatea Franche-Comte, Montbelliard, Franta, Master 2 Produits et Services Multimedia, Master clasa A+; Cercetător-principal la Laboratorul de cercetare Sic.Lab Mediteranee Nisa-Toulon; Autor al primelor manuale de Social Media și de Jurnalism Online (Tehnici de comunicare în Social Media, Ed. Polirom, 2011 și Manual de Jurnalism Online, Ed. Tritonic, 2015); Autor al primei Teorii Social Media prezentată și validată la cel de-al XIV-lea Congres Științific al Societății Franceze în Științele Comunicării și Informației. Teoria a fost publicată, în urma Congresului, într-un volum editat de SFSIC la Editura Harmattan, Paris, 2015; Autor al primei Carte Etice a Rețelelor Sociale publicată în cea mai prestigioasă revistă științifică franceză, în Științele Comunicarii: Revue Française des Sciences de l’Information et de la Communication; Jurnalist la Realitatea TV (editor si editor-coordonator), Radio France Internationale (realizator talk-show), Mediapro (Fondator și Redactor Șef la portalului Mediapro – www.apropo.ro); Fondator și președinte al Asociației Consumatorilor de Media care a militat timp de 10 ani pentru respectarea principiilor deontologice in presa romaneasca